Frida_Nordin Ny medlem 2004-11-02 ledig bilplats #1 vi rullar ner till saalbach i våran vw-buss den 27 december. vi har en plats ledig, så vill du hänga på, hör av dig //Frida
vi rullar ner till saalbach i våran vw-buss den 27 december. vi har en plats ledig, så vill du hänga på, hör av dig //Frida
JeffRoy Ny medlem 2004-11-02 ledig bilplats #2 är väldigt intresserad! när rullar ni neråt???? ha d Petter
JeffRoy Ny medlem 2004-11-02 ledig bilplats #3 sorry där står det ju 27 dec........ hade lite bråttom...... vill iaf åka med hör av dig //P
lill-emma Ny medlem 2004-11-02 ledig bilplats #4 finns det fortfarande platser kvar? är intresserad! /emma