LEDIG PLATS I BOENDE CERVINIA

AKTUELLT IGEN

Hej!
Jag och två andra (alla 24 år) har en ny fräsch lägenhet mitt i byn i Cervinia från och med nu till slutet av april. Vi har en ledig plats, så ifall du letar boende i alperna hojta till! /Hanna, Joel och Benjamin

Senast ändrad:

Johanhallen

Ny medlem
Hejsan!
Sitter I Guatemala och saknar snö. Hade tänkt åka hem till Sverige under December för att sedan söka jobb på någon härlig skidort. Har ni eventuellt något tips på jobb i närheten som skulle kunna supporta en under säsongen?

Lojo

Ny medlem
AKTUELLT IGEN

Hej!
Jag och två andra (alla 24 år) har en ny fräsch lägenhet mitt i byn i Cervinia från och med nu till slutet av april. Vi har en ledig plats, så ifall du letar boende i alperna hojta till! /Hanna, Joel och Benjamin
Hej,
Min son är boende i Cervinia nu men behöver byta boende. Har ni platsen kvar fortfarande, kan han komma i kontakt med honom på något vis? Mvh Louise

Lojo

Ny medlem
AKTUELLT IGEN

Hej!
Hej,
Har ni fortfarande platsen ledig? Min son är i Cervinia nu, men behöver ett annat boende så snart som möjligt. Hur kan han i så fall komma i kontakt med er? / Louise

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp