Ledig plats i lägenhet i Chamonix.

jhuusko

Ny medlem
Hej!

Vi är två killar som ska ner till Chamonix och har en plats kvar i en lägenhet. Vi ska åker ner i Januari och tänkte åka hem i mars. Skicka ett PM om du är intresserad.

Senast ändrad:
Fortarande ledigt? Jag tänker åka ner några dagar efter 15e januari och stanna till mars typ och vill ha boende, vad kostar det? :)

Senast ändrad:
Det är fortfarande ledigt!

Priset ligger på knappa 3000kr/månad för Januari till maj lite beroende på vad euron ligger på. Det är en jättefin och nyrenoverad lägenhet i Chamonix Sud. Det mesta finns, internet, TV, tvättmaskin, ett fullt utrustat kök och ligger nära liftar och bussar. Vi är två killar och en tjej som kommer att bo där i åldrar mellan 20 och 23 år. Vi åker alla skidor med lite olika intressen när det kommer till hur och var man vill åka.

Två utav oss åker ner den 6e januari och den sista kommer ner i februari. Skicka ett PM om intresse finns!

/Johan

Tja!
Jag ar just nu i argentiere. Jag akte ner med UCPA, jag har varit har en vecka, idag ska alla aka hem, men jag tanker stanna. Jag har ett tillfalligt boende for nagra dagar och tanker soka jobb intensivt, men jag lar behova ett konstant boende. Ibland har man turen att fa boende med jobbet, MEN OM jag inte far ett boende med jobbet - SIGN ME UP! Ni kan na mig pa 0046733820331 eller pa denna traden.
PS. Jag ar en kille pa 22 ar, alskar over allt annat att aka brada och nya utmaningar, vilket ar varor jag inte aker hem idag!

Tja!
Jag ar just nu i argentiere. Jag akte ner med UCPA, jag har varit har en vecka, idag ska alla aka hem, men jag tanker stanna. Jag har ett tillfalligt boende for nagra dagar och tanker soka jobb intensivt, men jag lar behova ett konstant boende. Ibland har man turen att fa boende med jobbet, MEN OM jag inte far ett boende med jobbet - SIGN ME UP! Ni kan na mig pa 0046733820331 eller pa denna traden.
PS. Jag ar en kille pa 22 ar, alskar over allt annat att aka brada och nya utmaningar, vilket ar varor jag inte aker hem idag!

Hej hej! Vi är två tjejer som letar boende någonstans i Alperna. Just nu befinner vi oss i Courchevel men skulle vi kunna flytta in med er så kan vi åka till Chamonix typ i morgon. Vi är som sagt två, men inte kräsna. En av oss kan sova på en madrass på golvet, och vi kan betala lite mer än 3000 eftersom vi skulle bli två. Vi är lätta att bo med, vi har bott trångt förr när vi har vart ute och rest osv. Vi gillar att laga mat, träna gymnastik, mysa, dricka öl, mm och älskar att åka skidor!

Tillbaka
Topp