Ledig plats i lägenhet mayrhofen

oskarwahlberg

Ny medlem
Ledig plats i lägenhet i centrala mayrhofen hyrd från dec till maj
Endast en plats finns.Stor trevlig lägenhet 60 kvm med 3 rum & kök.Det kommer bara bo två i lägenheten så det blir INTE trångt. Pris 500e mån / 250e var.

Senast ändrad:
Hejsan hejsan!

Jag är intresserad att om det går bra att hyra en plats till mitten av januari... vad kommer det att kosta i så fall?

Tjeena..

Du verkar ha hittat rätt billigt boende där. Vi är tre personer som tänkte dra ner till ziller tal o söker förtillfället boende. Hur fick du tag i lägenheten?
vore toppen med tips...

Hej, det låter trevligt. Jag har också tänkt att åka ned på egenhand. Jag blir klar med utbildningen i slutet av Jan, så jag kan först komma ned från 1. feb. Har tänkt och stanna i cirka 3 mån, men om jag har fortfarande lågan tänd så kanske längre. Jag har aldrig bumsat tidigare, men har åkt mycket trots det. Gillar mest offpist, har aldrig åkt park.
Det hade varit grymt att bo ihop med någon som brinner för puderåkning!
Kan betala för jan., trots att jag kommer 1. feb.
Ha det // Rikard

Hej, det låter trevligt. Jag har också tänkt att åka ned på egenhand. Jag blir klar med utbildningen i slutet av Jan, så jag kan först komma ned från 1. feb. Har tänkt och stanna i cirka 3 mån, men om jag har fortfarande lågan tänd så kanske längre. Jag har aldrig bumsat tidigare, men har åkt mycket trots det. Gillar mest offpist, har aldrig åkt park.
Det hade varit grymt att bo ihop med någon som brinner för puderåkning!
Kan betala för jan., trots att jag kommer 1. feb.
Ha det // Rikard

Tillbaka
Topp