Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledig plats i lägenhet mayrhofen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skalman79" data-source="post: 224563" data-attributes="member: 64395"><p>Hej, det låter trevligt. Jag har också tänkt att åka ned på egenhand. Jag blir klar med utbildningen i slutet av Jan, så jag kan först komma ned från 1. feb. Har tänkt och stanna i cirka 3 mån, men om jag har fortfarande lågan tänd så kanske längre. Jag har aldrig bumsat tidigare, men har åkt mycket trots det. Gillar mest offpist, har aldrig åkt park. </p><p>Det hade varit grymt att bo ihop med någon som brinner för puderåkning! </p><p>Kan betala för jan., trots att jag kommer 1. feb.</p><p>Ha det // Rikard</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skalman79, post: 224563, member: 64395"] Hej, det låter trevligt. Jag har också tänkt att åka ned på egenhand. Jag blir klar med utbildningen i slutet av Jan, så jag kan först komma ned från 1. feb. Har tänkt och stanna i cirka 3 mån, men om jag har fortfarande lågan tänd så kanske längre. Jag har aldrig bumsat tidigare, men har åkt mycket trots det. Gillar mest offpist, har aldrig åkt park. Det hade varit grymt att bo ihop med någon som brinner för puderåkning! Kan betala för jan., trots att jag kommer 1. feb. Ha det // Rikard [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledig plats i lägenhet mayrhofen
Tillbaka
Topp