Ledig säng i St Anton FINNES

mbeck

Ny medlem
Hejsan!

Vi är ett glatt gäng på tre 19-åriga grabbar som hade tänkt att spendera kommande säsong i St Anton. Det har dock uppstått ett litet problem för oss. Det är nämligen så att en av oss har skadat ena knät så illa att det inte blir någon säsong för honom. Detta medför ju att vi andra två uppenbarligen har fått en ledig säng i våran lägenhet. Så nu letar vi efter en trevlig person som kan tänkas tillbringa 4 månader (jan-april) med oss i St Anton.

Lite information om lägenheten.

Ligger i St Jakob, ungefär 10 minuters promenad från St Anton

Lägenheten är ett rum i en källare med 3 sängar, litet köksutrymme, toalett samt en terass.

I lägenheten finns också tv och trådlöst internet

Hyran ligger på ungefär 180 sek/dygn, beror lite på valutakursen

Tycket du att det låter intressant är det bara att höra av sig.
Om man så vill kan man kontakta mig på msn backen89@hotmail.com

kan man klämma in 2 så är jag grymmt intresserad. kan man betala veckovis eller måste man betala för en längre period?

Tja!

Jag är den andra som kommer att bo i lägenheten, bara det faktumet borde ju få alla att vilja bo där. Eller?

Vill ni ha bilder på lägenheten är det bara att mejla antingen mbeck eller mig själv, niklasramstedt@hotmail.com.

Tyvärr finns det bara plats för en till, tydligen så är de väldigt noggranna med detta. Trådlöst internet finns som sagt.

Vad gäller betalningen så ser vi ju helst att det är någon som har ambitioner att stanna hela säsongen. Så att vi inte står där med 1,5 hyra var i början av april. Riktigt hur betalningen sker har vi inte helt klart för oss, om det gäller veckovis, månadsvis osv. Men det är inte så svårt att ta reda på.

Tjenare!

Tycker det låter riktigt nice! Har absolut ambition att stanna hela säsongen och är riktigt sugen på platsen. Hör av er!

// Hampus

Tillbaka
Topp