Hej!
Jag funderar på att åka ner till Alperna strax efter nyår. Har inte bestämt var än men funderat mycket på verbier. Och ett kortvarigt boende till ett bra pris, i jakt på ett fast boende sounds like a plan! Hör gärna av dig till nataliehase@hotmail.com om sängen fortfarande är ledig!
Natalie