Ledig sängplats Bad Gastein januari ev hela säsong

Sattar

Ny medlem
Hej! EDIT 4/1: Boendet är nu fullt.

Vi är ett gäng på fyra grabbar (19,21,22,24 år) som gör vår första säsong i Bad Gastein och fixade boende i somras. Det är en lägenhet nära Mozartplatsen, väldigt fresh och lagom stor (typ 70m2). Sovrum, kök, vardagsrum+sovbäddar, toalett, 2xdusch, diskmaskin, tvättmaskin, trådlöst internet 8MB, TV, parkering och annat som jag ej kommer på i skrivande stund.

Vi får boendet den 2 januari och en av killarna flyttar inte in förens i februari. Eventuellt flyttar han inte in alls under resten av säsongen pga skador, vi väntar på läkarbesked. Läkarbesked kommer i mitten av januari så det är ett ypperligt tillfälle att ta chansen att bo med en skön norrman o två svenskar januari ut. Sedan i mitten av januari kan vi diskutera mer om boende för hela säsongen efter medgivet läkarbesked.

Själva är vi väldigt sociala av oss och gillar partaj, men puder går definitivt före partaj! I skrivande stund uppger vi oss för att inte vara så kallade "spritbummare" och har inte heller planer på att bli det. Alla i huset står på skidor och älskar puder. Vi befinner oss i Bad Gastein f.r.o.m 2 januari 2010.

Priset är 10,5 Euro per natt/person. Typ 3,3k sve kr i månaden beroende på valuta kurs.

Maila här på Freeride eller skriv i GB om ni är intresserade eller har frågor.

Jag (Sattar) kan även nås på +46(0)737594930.

Med vänliga hälsningar Assr, Bastian, Powderdreams, Sattar här på Freeride och Gott Nytt År!

Senast ändrad:
tjena
ja ska ju ner till er å bo i granlägenheten men just nu får ja inge svar så jag skulle kunna ta platsen i mars som de e så att han inte kommer ner alls. annas kanske man skulle kunna få bo på golvet med er om de skulle funka? va tycker du om lägenheten? är de någon snö där nere än? hade fint

// Samuel

hej, jag är för tillfället i verbier men tänkte åka till bad gastein mellan 22 januari och 22 fabruari. finns de möjlighet att bo oss er under denna tid?

Snödjup

Tillbaka
Topp