Ledig sängplats i Andermatt

berrab

Ny medlem
Hej! Det finns en ledig plats i Andermatt. Vi är 4 killar som delar en lägenhet för 5 som är ca 80 kvadratmeter. Plattsen är ledig från 25/1 till 31/3. Andermatt är billigt, ca 3500 kr för säsongskort och vi betalar 20 frang/person/dag vilket är ca 114 kr per dag och ca 3420 kr i månaden. Andermatt är dessutom en av de snösäkraste platserna i Alperna och här finns mycket bra offpist som räcker i dagar efter snöfall.

Hej pa er!

Finns platsen fortfarande kvar?

Är just nu i Ischgl men vet inte hur länge jag kommer vara här.
Finns det möjlighet att komma till er under mars?

Hade sa bra!

/Erik

hej Erik,

det är personer (du finns nu i kön) som eventuelt ska bo här hela vintern. Du är välkommen om de andra avböjr. Jag hör av mig på Fredag då jag vet bättre. Vänliga hälsningar // Adam

hej Erik,

det är personer (du finns nu i kön) som eventuelt ska bo här hela vintern. Du är välkommen om de andra avböjr. Jag hör av mig på Fredag då jag vet bättre. Vänliga hälsningar // Adam

Hej,

Behöver en sänplats vecka 9 och 10.

Finns den ledig då spikar vi det, men jag fattar om ni tycker det är för kort tid. Hey, bättre en fågel i skogen eller hur var det nu...

Sjysst, renhårig, inget prut och strul kille som inte vill ligga i bilen i två veckor.

Hör av dig om det är läge.

mvh
Johan

Tillbaka
Topp