Lediga platser finns i lägenhet, St Anton

emeliep

Ny medlem
Hej alla glada säsongare!

Tänkte kolla intresset lite! Har bokat 3veckor (22/11 - 16/12) på Haus Rendl för 5personer. Så nu tänkte jag höra om någon mer är intresserad av att dela boende de första 3veckorna i St Anton. Jag söker alltså 4 till som kan tänka sig att dela lägenheten. Dom vill att man betalar en deposition på 400euro. Sammanlagt för dessa tre veckor kommer priset ligga på ca500euro per person.

Är ni intresserade så är det bara att höra av er :) Ha det gott!

betalar man veckovis eller per natt? tänkte mest om man måste bo hela tre veckor, eller om man kan "bo så länge det behövs" :) det vill säga, tills man hittar permanent säsongsboende?

Hejsan :)

Kommer troligtvis inte att bo på Haus Rendl då det blir lite för dyrt. Blir istället som det ser ut nu att jag bokar in mig de första två veckorna på något billigt vandrahem eller liknande och sen leta boende för resten av säsongen på plats. Men, Elisabeth, du letar fortfarande efter säsongsboende eller ska du försöka hitta ett på plats?

Emanuel, vad fick ni betala för hela säsongen?

Hej!

Jeg betaler 2450 euro pr pers hele sesongen. Egentlig en helt grei pris! :)
Litt liten leilighet, men sånn er det nok bare:)

Det virker som en veldig grei dame som driver det, rask på email og god i engelsk.

Jag är mest inne på att leta på plats just nu tror jag, så ska precis som du försöka hitta ngt vandrarhem första tiden. har du stött på några bra/billiga?

Är väldigt sugen på att dra till alperna men vet inte ännu om det blir det. När hade ni tänkt dra ner? :)

De finns ett vandrarhem som heter Traxl. De har platser för ca 15st om jag minns rätt.
Men det är inte för dom kräsna men det är helt okej i väntan på bättre. Tror jag betalade runt 16 eur per natt.

Hej, är 100% inne på att dra ner hela säsongen i st anton. Kanske får med mig en polare men ser ut som att det bara är jag för tillfället. Delar gärna boende billigt och bra med ett härligt gäng! :) hör gärna av er till mig här på freeride eller åp min nya fräscha mail mr_n1lsson@hotmail.com eller facebook. Brinner för detta så vill få det ordnat fort och lägger gärna ner tid på att ordna det fort :)
mvh Hannes Nilsson

Hej emeliep!
Jag kommer ner i slutet av November/början av December till St. Anton. Jag är intreseradav att dela boende med dig dessa veckor. Låter detta inresant hör av dig på min mail.
hellstrand.niklas@gmail.com
Mvh Niklas

Tillbaka
Topp