Lediga platser i Cham

rickat

Ny medlem
Lediga platser i Cham
Mellan 1 Dec och 30 April, 300 euro/mån
75 m2 delat på 6 pers, 2 sovrum + stort vardagsrum,TV, balkong, öppen spis, 2 badrum, parkering.

Lediga platser i Cham
Hej!
Är jätte intresserad av boende i Chamonix under den perioden!!!! Vi är tre tjejer som ska åka dit. Åka massa skidor, festa en hel del o jobba lite...Stört kul kommer vi ha. Vill jätte gärna dela lägenhet med dig!!! Hör av dig så fort som möjligt. Ring gärna. Kan inte kolla mailen förrän imorgon kväll eller onsdag.
0704534270 emelienordberg@hotmail.com

Lediga platser i Cham
tjäna. 2 stört sköna Göteborgare söker boende i Charmonix i vinter och är sugna på att dela lägenhet med er. ja ja ha det bra Mvh Magnus

Lediga platser i Cham
hej
ljuder bra, finns der flere pladser, vi er 2 stk snowboardere, som er mycket interesseret.

isåfall skriv meg på. s_kristjan@hotmail.com
mvh kristjan

Lediga platser i Cham
Tja!!!
Vi är två tjejer från Ängelholm, som även är jätteintresserade av att dela lägenhet med dig!!! Finns där platser kvar, hör jättegärna av dig!
Mvh Ida och Marie
idatuff@hotmail.com

Lediga platser i Cham
Tja!
Jag är intresserad av 1-2 platser i din lägenhet. Jag kommer att åka ner 16 eller 17jan. Har ni en plats ledig då så vet du vart jag finns.
MVH David

Lediga platser i Cham
Ingen som vill flytta in 1 dec?
gör inget om ni bara vill bo kort tid, skulle bara behöva nån som vill flyta in tidigt.....

Lediga platser i Cham
hejsan vi är två göteborgare som ska åka ner den 26 november och vill stanna tils just det datumet och vill mer än gärna att du hör av dig om detta!!!!/lars cassiano du kan maila mig på larscassiano@hotmail.com

Tillbaka
Topp