Lediga platser, lägenhet i Val d'isere

Jonaso123

Ny medlem
Hej!

Jag heter Jonas, är 21, ska precis göra min andra säsong och har precis hittat en lägenhet i Val d'isere! Hyran är 8000 euro, man får plats fyra personer. Alltså 2000euro var + deposit. Bodde i samma lägenhet förra säsongen och då lyckades hyresvärden låta oss bo där utan deposit.

Stället är 24kvm, ganska centralt - precis vid ´Bar La Foret om ni har koll. Är väl 5-10 min att gå både till liftar och centrum. Finns diskmaskin, litet kök (dock dålig ugn) och bad/dusch.

Är 2 stycken våningssängar, och vi hade inga problem alls att bo 4 där förra säsongen.

Någon som är sugen att hänga på?

Ha det gött! Så sjukligt taggad på att åka igen :O

Hej! Jag är grymt intresserad! Har försökt hitta lägenhet själv men haft lite dålig tid att verkligen ta tag i det. Hade tänkt åka ner i början av december och stanna hela säsongen. Jag är en 21-årig soft skåning.. är så sugen på att snart åka :)

Senast ändrad:
tjoo, jag är ev intresserad av boendet, dock kan jag bara stanna en månad (jan/feb, pga jobb), det kanske ställer till det för er.. I alla fall, gör min första "skidåkarsäsong", jobbar annars som skidlärare, är också 21, snart :) prioriterar helt klart åkningen framför fest, men en fet after ski är ju aldrig fel ;)

Hej hallå! skickade PM igår och är som sagt grymt intresserad. Tänkte bara kolla om du läst det och om platserna finns kvar? Helt galet taggad på säsongen! /Julia

Jag är sjukt sugen om du fortfarande behöver roomies!! Tänkte åka ner i slutet av nov och stanna hela säsongen.. Hör gärna av dig! / Matilda

Heej! Jag ar skittaggad pa att gora en sasong sa finns det fortfarande platser lediga sa ar jag helt klart intresserad! Jag ar en 91a fran Lund, pluggar just nu franska i sodra frankrike sa kan aka ner forst efter jul nagon gang. Hor garna av dig!

/Josefin

Hej igen!
Har haft fullt upp och därför jag varit lite långsam vad det gäller information om lägenheten. Är det någon som behöver plats? Vi har en eller två platser lediga, jag drar ner mot slutet av veckan.

Hörs!

tjabba!

syrran + 3 (kanske 2) behöver boende i början på december (från 5e), är det någon här som kan hjälpa dessa små flickor?

om ni vet något, de har inga höga krav på boende, så hojta till SÅ FORT NI KAN, all hjälp uppskattas!

piiiiiiz aout alla säsongare där nere! ;)

Hej igen!

Nu har vi en ledig plats i val d'isere. Lägenheten ligger centralt, är 24 kvm, men pga planlösningen är det helt ok att bo 4 pers. 2000 Euro för hela säsongen, ingen deposition, delas upp i två betalningar.

Är du intresserad eller vill veta mer så hör av dig på 0033649715778. Har inte tillgång till internet speciellt ofta eftersom skidåkningen är för bra!

Ha det gött så hörs vi.

Tillbaka
Topp