lediga sangplatser chamonix

• Trådstartare Trådstartare Kin
  • Start datum Start datum

Kin

Ny medlem
hej

vi har en central lagenhet i chamonix for hela sasongen, pa gagatan,
vi behover mer folk:

superfrasch lagenhet, lag hyra, bra lage, helt utrustad, tva rum plus separat kok osv

for mer info, skicka fr mail snarast;

omedelbar tillgang till lagenheten
//katrin

Hej Hej Katrin!!

Gott nytt och god fortsättning. Mattias heter jag och är 28 år och jag är mycket intresserad av boende i Cham. Har gjort 2 sess för några år sen och saknar min bästis Frasse där nere så jag måste ännu en gång tillbaka till PuderCreek.

Lite info om pris och så vore nice, om det fortfarande finns plats vill säga.

MvH // Mattias

Heeeeej Katrin!

Danne var namnet, jag är 22 år, från sthlm och har precis blivit medlem på freeride. Jag är superintrsserad av rummet/sängen/whateävör så länge det finns tak över huvet och kommer ner till Cham den 15 jan.

Hör av dig!!

Hare, hare

/D-man

Hej!
Vi är tva tjejer Anna och Johanna. Vi är just nu i Bad Gastein men är sugna pa att aka nagon annan stans. Finns sängplatserna kvar? Hur der det ut med jobb?
Hör gärna av dig sa fort som möjligt!
Anna

Hej!!

Jag är en 19årig tjej från sundsvall som just har fått jobb på ett kafé i chamonix. Självklart så går ju inte det utan boende så är väldigt intresserad av rum i centrala chamonix.

Hej!
Jag heter Hanna, är 20 år och har nyss fått jobb på ett café i centrala Chamonix. Dessvärre hade de inget boende att erbjuda så jag söker nu desperat efter någonstans att bo. Är i behov av boende från slutet av januari-slutet av mars.
Har ni fortfarande nån ledig sängplats?

MVH
Hanna

Gustav heter jag, undrar som alla ovanstående hur det ser ut nu. Utgår från att det är fullt men är ju värt ett försök.
Hör av er i sådana fall

Snödjup

Tillbaka
Topp