ledigt boende Bad gastein 2016/17

loniiie

Medlem
Tjaaaa

Jag är en göteborgstjej på 21 år som tänker spendera ännu en vinter i älskade Bad Gastein! Så jag söker nu TVÅ sköna, taggade personer som vill bo med mig i vinter! Lägenheten ligger centralt i Bad Gastein, precis ovanför Haeggbloms bar (där vi kommer spendera myyyycket tid i vinter).

Lift, buss(ifall man vill ta sig till ett annat system) och affär ligger bara 3-4 minuter ifrån, så det är verkligen bästa läget. Lägenheten har plats för 3 personer och hyran ligger på 370 EURO/person i månaden, då ingår fullt utrustat kök, el, vatten, internet och tvättmaskin.

Är du bara ute efter åkning så ska du nog vara lite mer kräsen med vem du bor med, men är du ute efter en fet vinter med både fest och skön åkning så hör av dig/er! Antingen PM här eller så heter jag Lone Solvang Moum på facebook :)

HÄJ!

Senast ändrad:
Tjena!

Du som redan har säsongat i Bad Gastein, hur snösäkert är det där? :) Har hört delade meningar där vissa tycker att man borde åka till frankrike istället för att garanterat få snö!

/ Cilla

Franska alperna är definitivt mer snösäkert än BG! Förra säsongen var dålig, snöade en del i februari men blåste ofta bort eller töade på ett par dagar. Fördelen med BG om du vill åka offpist är att det som sagt är mycket spritbummare så du är i princip ensam i offpisten även på perfekta puderdagar. Mindre snödagar men du får större powder share på dom dagarna det är bra!

Tillbaka
Topp