Ledigt boende i Cham/StAnton

Packline

Medlem
Ledigt boende i Cham/StAnton
Hej!

Ska ner å bumma 1/1 -> 31/3...någon som har en ledig sängplats, garderob, golvyta eller liknande där jag kan sova? Är en mkt trevlig utåtriktad person med körkort!

Hör av er!!

So long!!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp