wallethetank
Ny medlem
Ledigt boende i Chamonix
Vi är 2 grabbar från Smögen som drar ner till Cham 4 feb-31 april. Har 1 plats över i våran lgh så om d är någon partysugen skibummer som är intresserad så e d bara å höra av sig.
Lgh ligger i centrala cham
ca 30 kvm
ca 4000 kr/mån
ca 1 min till närmaste lift
e-mail: tank_walle@hotmail.com
Lgh ligger i centrala cham
ca 30 kvm
ca 4000 kr/mån
ca 1 min till närmaste lift
e-mail: tank_walle@hotmail.com