Ledigt boende i St. Anton 08/09

vizztir

Ny medlem
Har en lägenhet på gång nere i St. Anton för 4 pers. Är just nu 2 killar och 1 tjej. Behöver alltså en till rumskompis. Lägenheten är på 50 m2 och ligger 2 minuter från Galzigbahn. Finns internet, tvättmaskin, hela köret. Två sängar och en bädsoffa. Hyran ligger på 10000E så alltså 2500E var för perioden 4/1-30/4.

Finns även möjlighe att bo där från 1/12 - 23/12, vet dock ej priset för den tiden. Problemet blir ju då att man står utan boende under jul och nyår..

Behöver svar omgående!

Maila till victor_p86@hotmail.com om du är intresserad.

Tja jag är väldigt intresserad av erat förslag. Känner ni alla varandra eller är det ett hopp plock? Skulle vilja veta lite mer. Jag själv tänkte åka ner runt den 10 januari och stanna till april.
Hör gärna av er.

Hare bra
Mail: A_callander@hotmail.com
Mvh
Andreas Callander

Senast ändrad:
Vi är två killar, 22 år, från umeå som känner varandra plus en tjej härifrån freeride..

maila gärna lite info om dig själv!

Hej Victor!

Jag är också intresserad. Planerar att vara i St:Anton under våren och letar just nu något boende. Jag är 25, jobbar hemifrån och åker en del telis, https://www.freeride.se/blog/antonw/
StAnton är helt klart en favorit ort.

Har du något nummer Victor man kan nå dig på?
Prövar maila dig också, jag kan nås på info@antonw.com och subcribar på den här tråden.

Senast ändrad:
Har ni fyllt platsen? Ska ha st anton som bas i vinter men kommer resa mkt på tävlingar så ni slipper mig en del och får då mer utrymme.
Adam

Låter som mitt gamla boende...

Maroi? Gult stort hus :) Italienare som hyresvärd?...

Om det är det, skicka gärna ett pm så kan jag beskriva boendet litegrann... Det var ett bra boende men ni ska passa er litegrann...

hej . jag är väldigt intresserad. men kan men när ha ni tänkt åka ner.? ja ha tänkt åka den 15 dec. jag ska söka jobb för säsongen. men som sagt behöver ett boende för de. skicka gärna tillbaka.. eller maila till Landinmeistern@hotmail.com
hoppas du hör av dig.
MVH/ Lalle

hej!
är en ensam själ(tjej) från stockholm, 20 barre, som tänkte dra ner runt 10 jan också och stanna till slutet april-maj.
är boendet taget?
jenny

Tjena. Jag är en kille på 19 år som är sjukt sugen på att dra ner till st anton nu när som helst för att söka jobb och då kunna stanna sesongen ut. Grejen e att ja behöver boende snarast om det finns. Jag har 2 polare som åker ner 17:e dec och som har boende dom 2 första veckorna men det har inte jag. hade vart grymt att det finns plats kvar!
Åker bräda och gillar att festa :) hade bra!

Mvh anton

Tillbaka
Topp