Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hejsan, jag & en polare har också tänkt att säsonga 09/10. Vi båda är 89:or och kommer från örebro. Tänkte höra lite vad ni har för planer där nere, har ni tänkt och jobba? Hur är boendet där nere? lägenhet eller villa? hur har ni tänkt och ta er dit?
Hallo, är grymt sugen på en hel säsong har jobbat et helt år för det. Hadde varit grymt om man kunde hänga på er har ingen direkt kompis som vill och kan. Skriv till mig så kan vi snacka mer senare så hadde det varit fantastiskt!!
24-åring från Karlstad här.. Har aldrig säsongat förut, men det har alltid varit en dröm att åka. Tänker mig 3-4 månader, kommer nog inte ifrån jobbet mer än så. Har inte hittat nåt särskilt ställe jag vill till ännu, tyvärr kan jag vare sig franska eller tyska Har ni varit iväg förut? Ska ni jobba? Ska ni stanna hela säsongen?