Ledigt jobb i Cervinia

HannaIc

Ny medlem
Ledigt jobb i Cervinia
Hej! Min arbetsgivare söker en ny anställd till sin skiduthyrning Nolski i Cervinia , helst en kille men känner du dig som tjej manad så hör av dig du med.

Jobbet består av att hjälpa kunder med att hyra skidor och snowboard samt göra alla typer av reperationer, vilket du kommer få lära dig hur man gör om du inte redan kan.
Intresserad? Skicka pm till mig på fb så berättar jag mer om jobbet å villkoren.

https://www.facebook.com/hanna.andersson.5205

Ha det gott !!!

Ledigt jobb i Cervinia
Hej Hanna

Detta gäller ju inte jobb men tar chansen att komma i kontakt med dig som är mycket i Cervinia.

Jag e på väg mot Cervinia 25 dec och stannar knappt två veckor. Åker med familjen och därmed har ingen att dra ut offpist med. Dessutom är jag grön i cervinia och Zermatt. jag vill gärna ha lite sällskap, helst offpist.

Jag e ju gammal som satan (38) men har oxå blivit en hyfsad åkare med åren. Gjort några säsonger, åkt mest bräda (i tjugo år nu, absurt) men har även på äldre dagar tagit upp skidåkningen. Senaste åren har jag åkt med UCPA (snowboard offpist) å än så länge så tillhör jag de bättre i gruppen (inte för att skryta utan för att du/ni skall veta att jag kan hålla i princip i vilket tempo som helst och kommer inte att sinka dig, kanske tvärtom, kan lära ut lite). Jag har all säkerhetsutrustning m.m., gått någon kurs i lavin/snö/sändare/lavinsökning.

Maila eller ring mig, så kör vi.
+46 707 821402
larsbernholm@hotmail.com

Mvh
Larsa

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp