.:Ledigt jobb i St:anton:.

MELIN

Ny medlem
Hejsan alla ni som ska till St:Anton o bumma i vinter.

Jag o några polare var nere för första gången förra året och i år återvänder jag o min polare som är rookie detta år. Jag har ett jobb där jag jobbade förra året men e inte säker på att jag vill jobba där i år igen. Anledningen till detta är att jag denna vinter vill åka så mycket skidor o filma som möjligt. Och istället för att min arbetsgivare ger det här jobbet till någon finnig student från tyskland så ser jag hellre att en svensk tar det!

Boendet är inte spikat ännu så om det är någon/några som har ett spikat boende men som behöver två man till så tveka inte att kontakta mig. Jag hade tänkt att jobba på någon av alla nattklubbar runt om i anton det här året för att utnyttja heela låånga skiddagen.

Jobbet e i ett kök på ett hotell o arbetstiderna är 16-22.

Om vi inte hörs här så syns vi i St: Anton i vinter, Det kommer bli såå grymt!

MVH // Murre

hej! ja e jötteintresserad! du får gärna ringa mig!
jag har också en polare till som vilöl ner! så det vore kul o höras!
0768 67 64 64

Tjena!!

Jag är klart intresserad, visserligen inget boende där nere men det löser sig väll alltid på nått sätt.
Vore jätteschysst att få lite mer info, antingen på mail eller via telefon
0730432186

//Niclas

p3lle>>> verkar som vi får starta en egen bar där...vi får ju bättre arbetstider om vi e våra egna chiefs!!!

Kan inte va så jäkla svårt o få bartender jobb om man har ett gäng meriter o e nere i tid...eller?

tja dude ....

vad är det för ställe du snackar om jag ska ner till st.anton och leta jobb .....har 5 säsonger bakom mig och har jobbat som kock 6 år plus skola 3 år = 9 års erfarenhet ..... är det bra ställe ..vilka ställen i st.anton rekomenderar du om man vill jobba med BRA mat och service ....bra chefer osv ??? tusen frågor men vore nice om du ville svara ....simma lugt ... ses i stanton

Du kan nog fixa ett jobb, bara du är (vad jag TROR är prioriteringsordningen, naturligtvis olika från ställe till ställe) 1. Var nere i tid! När snön kommer kommer turisterna och då vill restaurangerna / barerna anställa. De vill inte betala löner när det inte finns snö (och därmed inga gäster) 2. Visar att du kan passa tider och är serviceinriktad och trevlig 3. Är envis och kollar på alla ställen som finns i byn 4. Visar ett relevant CV 5. Var beredd på att ta andra jobb om pengarna börjar tryta, men inte jobb som tar upp tid för ditt jobbsökande. Kom ihåg att prioritera på att fixa jobb i början av säsången, du kommer få hur mycket tid som helst att åka på ändå, trust me! :)

OBS! Många får jobb utan punkt 4 men då blir övriga punkter viktigare. Good luck my friend!

Finns erbjudandet så hör av dig till mig på 070-2641818 eller maila mig på filip_defem@hotmail.com

e mycket intresserad! observera Mycket intresserad!

mvh filip med crew!

OM nu den chansen finns att jobbet kvarstår eller att någon annan har något tips eller vad som är jag väldigt väldigt intresserad!

Hör av er på mail, sms, tele....

/Fia
+46709383742

Tillbaka
Topp