Ledigt jobb i Val Thorens..

Henrik_Hansen

Ny medlem
Står med ett troligtvis unikt problem här.. Jag har ett jobberbjudande som jag inte kan ta emot. Därför måste någon annan göra det.

Situationen är att jag skulle ner och göra min andra säsong i Val Thorens med lägenhet, jobb, mat fixat. Omständigheter hemma gör nu att jag inte kan åka och har lovat min chef att leta efter en värdig ersättare. Jag kan avslöja att jobbet är som bartender åt fulla svenskar och möjligen restaurangbiträde upptill. Franska språkkunskaper och att kunna förstå sluddrig danska är att föredra. Fri lägenhet kan möjligen ordnas vid anställning.

Hör av er till min mobil 0736-401611 om du känner att du är människan för jobbet.

tankte att jag skulle slanga ut en livlina...
befinner mig just nu i annecy och studerar franska for att gora min sasong lite lattare. Ar verkligen intresserad men nar skulle du ha borjat?,,,ar det helt forsent i slutet pa januari! jag hor av mig//caroline

E kalas intresserad av att ta din plats! Känner att jag helt klart e rätt person för jobbet! Läser just nu franska i Montpellier, är klar 24e Jan och planerar at ge mig av mot Alperna då. E det försent? // Kairn

Så, Val Thorens kanske det blir istället, är rejält avundsjuk. Ska ner till Österrike i en månad efter jul. Så lite skidåkning blir det allt.

Låter kul, kan spanska flytande men får väl improvisera resten.. =P. Om du fortfarande inte hittat nån hör av dig, åker ner först efter den 16 jan, försent?

Hör av dig =)
/Johan

Tillbaka
Topp