GustafSkold Ny medlem 2004-09-04 Ledigt rum finns! #1 Rum vid tolvmannabacken finns för ev säsongare. 500:- /mån +mat. Kontakta Leif starkare_an9@hotmail.com //SOFT
Rum vid tolvmannabacken finns för ev säsongare. 500:- /mån +mat. Kontakta Leif starkare_an9@hotmail.com //SOFT
brum Ny medlem 2004-09-05 Ledigt rum finns! #2 tolvmannabacken ligger var? antar att det inte är alperna vi snackar om?
G Gatubarnet Ny medlem 2004-09-05 Ledigt rum finns! #4 Haha. Tolvmannabacken. Undrar om det är många som säsongar där. Det ligger i Kisa...
brum Ny medlem 2004-09-05 Ledigt rum finns! #5 500:- låter ju skitbilligt. jag är lätt på! någon annan som vill? jag kan ta med en termos och en cd-spelare.
500:- låter ju skitbilligt. jag är lätt på! någon annan som vill? jag kan ta med en termos och en cd-spelare.
Dynamit Ny medlem 2004-09-05 Ledigt rum finns! #6 hahahahaha....skulle itne ens vilja bosätta mig i Kisa om jag fick betalt... men ett kul skämt va det iaf....
hahahahaha....skulle itne ens vilja bosätta mig i Kisa om jag fick betalt... men ett kul skämt va det iaf....
ChickenSalad Medlem 2004-09-06 Ledigt rum finns! #7 ja just det, såklart det ligger i Kisa. kettilsås ligger dock i vetlanda :P
Blackriverpaint Medlem 2004-09-06 Ledigt rum finns! #8 mucka inte med tolvmannabacken! Jag droppade min första klippa där! Det var på den tiden free radicals 1 kom ut hahaha
mucka inte med tolvmannabacken! Jag droppade min första klippa där! Det var på den tiden free radicals 1 kom ut hahaha
Speciahlberg Medlem 2004-09-06 Ledigt rum finns! #9 tolvmannabacken är värd alla respekt! God korv i kiosken slappa liftvakter och skön stämmning. Cornern var skön som fan. peace!
tolvmannabacken är värd alla respekt! God korv i kiosken slappa liftvakter och skön stämmning. Cornern var skön som fan. peace!