Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lek skidor..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="osc" data-source="post: 144212" data-attributes="member: 50323"><p>Att använda en bindning till två par skidor är iget att rekommendera hålen i skidorna blir utnötta och efter någon gång så kommer de inte att sitta kvar. Jag flyttade fram bingningen 5,5 cm på ett par av mina skidor och använde 2 av de 4 hålen till nästa bindningasplacering ch det var en jävla skillnad på de gamla och de nya hålen, det känndes som att man kunde dra hur mycket som helst. sport-conrad ger ju nästan bort bindningarna i paktet med skidor och bindningar så det är defenitivt värt några hundralappar att ha bindningar på båga skidorna. om det blir för dyrt kan du ju köpa ett par beggade skidor, om du bara ska ha dem som lekskidor så gör det väl inget om de är lite risiga?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="osc, post: 144212, member: 50323"] Att använda en bindning till två par skidor är iget att rekommendera hålen i skidorna blir utnötta och efter någon gång så kommer de inte att sitta kvar. Jag flyttade fram bingningen 5,5 cm på ett par av mina skidor och använde 2 av de 4 hålen till nästa bindningasplacering ch det var en jävla skillnad på de gamla och de nya hålen, det känndes som att man kunde dra hur mycket som helst. sport-conrad ger ju nästan bort bindningarna i paktet med skidor och bindningar så det är defenitivt värt några hundralappar att ha bindningar på båga skidorna. om det blir för dyrt kan du ju köpa ett par beggade skidor, om du bara ska ha dem som lekskidor så gör det väl inget om de är lite risiga? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lek skidor..
Tillbaka
Topp