Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lekfulla mjuka park/allmountain skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1264022" data-attributes="member: 175247"><p>[USER=144594]@fredw[/USER] , jag tycker att det är bra att du har lagt upp bilder och beskrivit ditt reklamationsärende hos Sport Bittl, samt det svar du har fått från deras kundtjänst.</p><p>Jag har ofta tittat på skidor på deras hemsida, men hittills har inköpen hamnat hos Sport Conrad och Glisshop (samtliga bindningar perfekt monterade).</p><p>Efter ditt ärende är det för mig självklart att <strong>aldrig </strong>köpa någonting från Sport Bittl, det finns ingen som helst anledning att ta risken att hamna i samma situation som du gjorde. Helt rätt att hänga ut företag med dålig kundservice offentligt (efter att de har fått chansen att göra rätt för sig, men inte tagit den).</p><p></p><p>Deras butiker ligger i München, och nästa gång du åker på skidsemester till Österrike eller Italien, så går du in i en av deras butiker, slänger upp skidorna på disken, och kräver ett par nya.</p><p>Det är en sak att avspisa en kund via email, men en helt annan sak att försvara ett undermåligt arbete när man har kunden framför sig, och andra kunder i butiken som lyssnar.</p><p></p><p>Edit:</p><p>Sport Bittl har dåligt betyg på Trustpilot, betydligt sämre än Sport Conrad som har 4,2 och även sämre än Glisshop som har 3,6.</p><p></p><p>[ATTACH=full]19059[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1264022, member: 175247"] [USER=144594]@fredw[/USER] , jag tycker att det är bra att du har lagt upp bilder och beskrivit ditt reklamationsärende hos Sport Bittl, samt det svar du har fått från deras kundtjänst. Jag har ofta tittat på skidor på deras hemsida, men hittills har inköpen hamnat hos Sport Conrad och Glisshop (samtliga bindningar perfekt monterade). Efter ditt ärende är det för mig självklart att [B]aldrig [/B]köpa någonting från Sport Bittl, det finns ingen som helst anledning att ta risken att hamna i samma situation som du gjorde. Helt rätt att hänga ut företag med dålig kundservice offentligt (efter att de har fått chansen att göra rätt för sig, men inte tagit den). Deras butiker ligger i München, och nästa gång du åker på skidsemester till Österrike eller Italien, så går du in i en av deras butiker, slänger upp skidorna på disken, och kräver ett par nya. Det är en sak att avspisa en kund via email, men en helt annan sak att försvara ett undermåligt arbete när man har kunden framför sig, och andra kunder i butiken som lyssnar. Edit: Sport Bittl har dåligt betyg på Trustpilot, betydligt sämre än Sport Conrad som har 4,2 och även sämre än Glisshop som har 3,6. [ATTACH type="full"]19059[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lekfulla mjuka park/allmountain skidor
Tillbaka
Topp