Letar boende/reskamrat i Val d'Isere

LinusTj

Ny medlem
Nu orkar jag inte med trista Sverige längre, måste åka skidor!
Försöker hitta boende i Val d'Isere men det visar sig vara svårare än vad jag trodde.
Är det någon därute som möjligtvis har ledig plats som behöver fyllas, hör gärna av er(!). Har tyvärr jobb som gör att jag inte kan vara borta längre än till mitten på mars..
Annars kanske det är någon som känner som jag? Hör av er så kanske man kan hitta något tillsammans, blir alltid billigare och trevligare så!
Peace

Hej Linus!
Har du overvejet Val Thorens? Jeg tager nemlig afsted d 16/2 og bliver til midten af marts(16/3), men mangler stadig et sted at bo, måske vi kunne finde noget sammen? Evt hvis der er flere der mangler et sted, kunne man finde en 4 pers lejlighed det er nok det billigste, men er det noget du kunne være interesseret i tror du? :)

Vh Anne

Hej,

Jag befinner mig i samma sits och kan resa omgående. Kan tänka mig både Val d'Isere och Val Thorens! Vad säger ni? Ska vi hitta ett boende och bege oss? :)

Må gott,

Philip

Jag har letat lägenhet i Valde dock utan framgång. Ska fortsätta leta, men om ni hittar något boende i antingen Val d'isere eller Val Thorens så hör av er!! :D

Hej igen!
Undskyld det sene svar, har været uden internet nogle dage! Men det lyder godt Philip, jeg kunne godt være frisk på at prøve at finde noget, ville du kunne tage afsted nu på lørdag allerede(d16)? Og hvad siger du til det Linus, har du fundet noget i Val d'Isere eller ville du måske være frisk, hvis vi finder en 3 personers lejlighed i Val Thorens fra på lørdag?

Vh Anne

Jeg fik et godt tilbud på en anden bolig, så jeg er desværre ikke med alligevel, håber I finder noget! :)

hey

har en ledig plads i lejlighed i val thorens fra d. 19/2 og sæsonen ut.

hit me i indbakken

Snödjup

Tillbaka
Topp