Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Letar efter "clips"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="villiamroth" data-source="post: 1017013" data-attributes="member: 143675"><p>Tjena! Postar säkert i helt fel del av forumet nu, som ni kanske kan se så är jag ny här. Nu är det så att jag letar efter "clips" att redigera! Har inget jag själv kan filma i hyfsad kvalité med. Är det så att ni har "clips" och kanske inte kan redigera dem själv, släng upp en mediafire-länk eller liknande så tankar jag det/dem. </p><p></p><p>En liten edit jag slängde ihop igår : [MEDIA=youtube]KwSpQUoiLp0[/MEDIA]</p><p>edit : gärna konstruktiv feedback också!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="villiamroth, post: 1017013, member: 143675"] Tjena! Postar säkert i helt fel del av forumet nu, som ni kanske kan se så är jag ny här. Nu är det så att jag letar efter "clips" att redigera! Har inget jag själv kan filma i hyfsad kvalité med. Är det så att ni har "clips" och kanske inte kan redigera dem själv, släng upp en mediafire-länk eller liknande så tankar jag det/dem. En liten edit jag slängde ihop igår : [MEDIA=youtube]KwSpQUoiLp0[/MEDIA] edit : gärna konstruktiv feedback också! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Letar efter "clips"
Tillbaka
Topp