Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar goa rumskompisar Val D'isere
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PaulineSandberg" data-source="post: 1138168" data-attributes="member: 166626"><p>Hej,</p><p>Jag är också mot alla odds en 19-årig tjej som söker boende för Val d'Isère den här säsongen. Det enda jag har än så länge är ett jobb med skidorganisationen UCPA, som ni kanske känner till, som innebär att jag har som uppgift ett inkludera svenskar med fransmän. Kanske låter det här lite lockande för er att hjälpa mig upptäcka Val d'Isères bästa uteställen för att bjuda UCPA:s resenärer på en höjdar-resa. </p><p>Dock är det inte på grund av fest jag vill säsongs utan mest för att jag är ledig varje dag till klockan fem vilket innebär oändligt mycket skidåkning som är tanken med hela resan. Hoppas jag kan få vara med i ert mysiga kollektiv för att hitta något billigare boende.</p><p>//</p><p>Pauline Sandberg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PaulineSandberg, post: 1138168, member: 166626"] Hej, Jag är också mot alla odds en 19-årig tjej som söker boende för Val d'Isère den här säsongen. Det enda jag har än så länge är ett jobb med skidorganisationen UCPA, som ni kanske känner till, som innebär att jag har som uppgift ett inkludera svenskar med fransmän. Kanske låter det här lite lockande för er att hjälpa mig upptäcka Val d'Isères bästa uteställen för att bjuda UCPA:s resenärer på en höjdar-resa. Dock är det inte på grund av fest jag vill säsongs utan mest för att jag är ledig varje dag till klockan fem vilket innebär oändligt mycket skidåkning som är tanken med hela resan. Hoppas jag kan få vara med i ert mysiga kollektiv för att hitta något billigare boende. // Pauline Sandberg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar goa rumskompisar Val D'isere
Tillbaka
Topp