Letar goa rumskompisar Val D'isere

MajaMo

Ny medlem
Hej! Vi är tre 19åriga tjejer som ska säsonga i val d'isere och letar efter två killar/tjejer som hade velat dela boende med oss! Vi älskar att åka skidor men vill såklart kombinera det med fest och after ski-ande! Hör av dig om det låter intressant!

Senast ändrad:
Hej, vi är två sköna 19-åroga tjejer från Stockholm som tycker detta låter väldigt intressant!! Har ni till och med något boende på g? :)

Hej,
Jag är också mot alla odds en 19-årig tjej som söker boende för Val d'Isère den här säsongen. Det enda jag har än så länge är ett jobb med skidorganisationen UCPA, som ni kanske känner till, som innebär att jag har som uppgift ett inkludera svenskar med fransmän. Kanske låter det här lite lockande för er att hjälpa mig upptäcka Val d'Isères bästa uteställen för att bjuda UCPA:s resenärer på en höjdar-resa.
Dock är det inte på grund av fest jag vill säsongs utan mest för att jag är ledig varje dag till klockan fem vilket innebär oändligt mycket skidåkning som är tanken med hela resan. Hoppas jag kan få vara med i ert mysiga kollektiv för att hitta något billigare boende.
//
Pauline Sandberg

Hej, om ni fortfarande letar efter någon som vill dela boende med er har ni en 20årig tjej här som absolut är intresserad av det!! Ni kan ju höra av er till mig antingen på fb eller mail, sabrina.kockendal@gmail.com :)

Tillbaka
Topp