Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Letar inspiration inför Nyår.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sommarpojke" data-source="post: 488378"><p>Vi betalade 10500 om jag inte minns fel för en 8manna stuga 28dec-4jan i idre.. Vet inte om det är dyrt eller billigt, brukar inte vara jag som betalar det vanligtvis, men jag tyckte det var helt ok. Vi är 18 och 19 år gamla, och jag tror det kommer vara mycket ungdomar där med tanke på att det är enda stället där man kan vara under 20 och boka stuga(?). Party on mate</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sommarpojke, post: 488378"] Vi betalade 10500 om jag inte minns fel för en 8manna stuga 28dec-4jan i idre.. Vet inte om det är dyrt eller billigt, brukar inte vara jag som betalar det vanligtvis, men jag tyckte det var helt ok. Vi är 18 och 19 år gamla, och jag tror det kommer vara mycket ungdomar där med tanke på att det är enda stället där man kan vara under 20 och boka stuga(?). Party on mate [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Letar inspiration inför Nyår.
Tillbaka
Topp