Letar inspiration inför Nyår.

Cruff

Ny medlem
Mors alla puder- och parkråttor!

Fick precis den underbara idén att jag och några kompisar ska fira nyår i en stuga i någonstans i vårat underbara avlånga land. Vill därför höra vad ni sak över nyår? Vad betalade ni? Hur många är ni? Varit där förut? Finns det stugor kvar tror ni? Hur var skidåkning/partylivet? Vilken ålder är det på erat kompisgäng? Var bokade ni eran stuga (privat eller genom ett företag)?

Jag har själv i åtanken Tandådalen, då ajg varit där en gång tidigare och snön var helt underbar. Var tyvärr fem år sedan så jag har ingen uppfattning hur det är där nu? Någon som vet?

P.s. Ja jag vet att det är lite sent ute att planera detta nu, men skadar inte att försöka. d.s.

Over and out!

Vi betalade 10500 om jag inte minns fel för en 8manna stuga 28dec-4jan i idre.. Vet inte om det är dyrt eller billigt, brukar inte vara jag som betalar det vanligtvis, men jag tyckte det var helt ok. Vi är 18 och 19 år gamla, och jag tror det kommer vara mycket ungdomar där med tanke på att det är enda stället där man kan vara under 20 och boka stuga(?). Party on mate

6000kr 7 sängar i lofsdaen nära backen:)vi e 6 killar på 18,15,14 o 13.... har varit där förut det e snösäkert:) grymt fin offpist o parken e väl ok. party livet suger!! vi bokade den genom lofsdalen.tror inte det finns några stugor kvar???

Vi åker till Kittelfjäll 5 skidagar all inclusive inkl resa ifrån Stockholm, för endast 2700..
Boeande, frukust lunch å middag liftkort och guide...
Bara hoppas på mycket snö...

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp