Letar ni fortfarande boende i Verbier? Vi har det!

gurrag

Ny medlem
Dags för ett sabbats år från medicin och tid för skidåkning istället.
Tack vare lite goda kontakter har vi lyckats ordna ett kanon boende i verbier. Nu letar vi efter några sköna människor.

Vi ses i stairways..

Senast ändrad:
soft med att lite folk ska ner till verbier, jag har själv boende där nere!
När åker ni ner, nov eller jan?

Tja Nice.. Jag och en eller två kompisar ska ner.. skulle först till zermatt men har ändrat oss .. vad är det för priser o så? och hur mkt plats finns det? ska ni bara åka eller fixa jobb? när drar ni? tja!

jag ska ner i november och söker typ kanske boende, har egentligen via jobbet (leselfes) men skulle hellre bo själv...

tja carinen har du koll på vart man kan söka för att hitta jobb nu innan?? eller om de söker där du ska jobba kanske tja?

Sorry killar, no hard feelings men det är BH krav som gäller under taket. Chalet vi har står tomt
från november till slutet av mars. Hör av er så kan vi nog ordna ett bra pris..

Senast ändrad:
Jobba inte på les elfes, det är asmycket jobb och lite cash. Åk ner och fixa jobb där ifrån istället.

jag sticker ner i mitten av november. Hoppas på att kunna slå mej in hos några därnere som har en säng ledig. Fixar jobb på plats om boendet fixar sej. någon som har ett boende på g?
Caio

Hur många platser finns det? Är 1-4 tjejer (beroende på hur många jag lyckas övertala..) som tänkte göra en säsong men vet inte riktigt var än, men har hört finfina saker om verbier. Tänkte åka ner i början eller mitten av december och försöka hitta ett jobb.

Tjena

Ja tänkte dra ner ditt...
Finns det plats i ert hus skulle ja gärna ta en plats. Hur mkt ska ni ha för en sängplats o vart i verbier ligger stugan?? Ni kan jue höra av er..

Take care

jag undrar detsamma, var ligger stället osv.?

jagsjunger: att ha ett jobb när man kommer ner är dock fortfarande bättre än ingenting. skjälvklart finns det bättre, men är man van med äcklig chef och dålig lön hemma så överlever man nog. får jag dessutom stå i skidbacken hela dagen är jag mer än nöjd!

Med 10 minuters gångväg till medran och afterskiin så ligger den schysst till. Chalet rymmer i alla fall 6 skötsamma trevliga tjejer. 250Euro per person räknar vi med allt inkluderat..
Blir vi fler än 8a kan vi säkert trycka in någon i bubbelpoolen...

hur är det, är ett rum per peron eller? och hur är möjligheternsa med att ah besökare där? samt (mysket frågor här) från när finns den?

jag är sjukt intresserad! letar boende fom februari! Just nu jobbar jag i oslo för att ha en del pengar på fickan när jag kommer ner! Var i chamonix förra sesopngen ocvh är rikigt sugen på att dra ner igen! Som sagt fom februari om ni har plats så hade det vrait väldigt trevligt! Jag e föressten 20 och från lund, väldsigt lätt att bo med, bodde med 6 killar i cham o det gick finnemang!

läst mitt fr-mail? jävligt intresserad! vill gärna fixa boende nu omgående, så hör av dig så snart du har möjlighet!

tack på förhand!

/D

tjena! är det möjligtvis så att ni har två platser kvar? isf är vi två stycken som är väldigt intresserade! /frida

Tja!
Undrar likt alla andra om ni har platser kvar till Verbier?
Schysst om du svarar!
/Karro

Hej!

Vi är tre tjejer från Bromma som är jätteintresserad! Tänkte åka ner i Januari.
Finns det några platser kvar?

Hör gärna av er! (hanna_arvidson@hotmail.com)

tja!

jag är inne på m in andra säsong i verbier men behöver boende! jag misstänker att ni redan har fullt men mejla gärna! fru_tant@hotmail.com

thank yoou!

Tja!

För er som inte hittat boende så har vi en plats kvar i en 45kvm lägenhet i Verbier.
Pma eller maila
Viktor.hedstrom@hotmail.com

Hej,

Någon som har plats kvar för två personer i Verbier??
Vi är ett par och behöver bara en säng men betalar för två!!!

Svara gärna till min mail jonnaerixson@hotmail.com

Tja gurrag!

Jag är jävligt intresserad av ett boende i Verbier! det är jag och en annan polare men det bara går att fixa för en gör det inte så mycket :) hör gärna av dig till mig

mvh Emil Eriksson

erikzone00 sa:
Tja gurrag!

Jag är jävligt intresserad av ett boende i Verbier! det är jag och en annan polare men det bara går att fixa för en gör det inte så mycket :) hör gärna av dig till mig

mvh Emil Eriksson
Skoj, tråden är 5 år gammal... Men vad vet jag Emil, kanske gäller Gurrag's erbjudande fortfarande?

Tillbaka
Topp