lib tech magne

mcal

Ny medlem
lib tech magne
satt och tittade lite på lib tech hemsidan, nån som har några tankar om dom hära vågiga kanterna som den har känns lite freak??

lib tech magne
Mervin har alltid varit ett progressivt företag och har kommit med många bra innovationer. Jag tror att Magne Traction helt klart kommer att bli något.

Tust Mervin Manufacturing!!

lib tech magne
Förra gången dom gjorde nått freakat var väll när dom böt från tum inserts till cm inserts, är denna ide lika bra så är den ju bra.
Fast hockey skridskor tror jag funkar bäst upp till max 30 kmh, verkar vara lite hmm hur ska vi hitta på nått som passar jibb hypen.
Eftersom dom inte skriver några nackdelar borde väll dom ha det på alla brädor?
Men den dagen jag testar så kanske jag blir kär.

I dont tust Mervin Manufacturing!! :)

lib tech magne
Kan ju vara lite kul att ta upp den här tråden nu igen eftersom Mervin nu kör stenhårt med Magne Traction och på nästa säsongs brädor finns Magne Trection på ungefär hälften av alla modeller från både Gnu och Lib-Tech. Även Roxy har en bräda med Magne.

Idén var nog inte så dålig trots allt!!

lib tech magne
Doughboy sa:
Kan ju vara lite kul att ta upp den här tråden nu igen eftersom Mervin nu kör stenhårt med Magne Traction och på nästa säsongs brädor finns Magne Trection på ungefär hälften av alla modeller från både Gnu och Lib-Tech. Även Roxy har en bräda med Magne.

Idén var nog inte så dålig trots allt!!
Att dom också har gjort skidor med Magne Traction gör ju inte tråden mindre aktuell. Eller dom kallar ju det NAS(Narrow Ass Snowboard) så det kanske inte räknas som skida ändå ? ;D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp