Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Liberty double helix med Marker tour f12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrJ" data-source="post: 974309" data-attributes="member: 70614"><p>25 euro för frakt till Sverige. Kommer du att köra på ett par skidor? Jag hade personligen inte tagit en skida med 121 mm i midjan om jag inte hade ett smalare alternativ som komplement. Men det är ju en smaksak.</p><p>Angående bindning så har jag ett par F12 men är ju ingen säsongare så har bara ca 14 skiddagar på dom. Fungerar fint tycker jag men dom låter som om dom ska gå sönder när man klickar i, detta skall dock enligt uppgift vara helt normalt. Om dom håller en hel säsong beror nog helt på hur man åker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrJ, post: 974309, member: 70614"] 25 euro för frakt till Sverige. Kommer du att köra på ett par skidor? Jag hade personligen inte tagit en skida med 121 mm i midjan om jag inte hade ett smalare alternativ som komplement. Men det är ju en smaksak. Angående bindning så har jag ett par F12 men är ju ingen säsongare så har bara ca 14 skiddagar på dom. Fungerar fint tycker jag men dom låter som om dom ska gå sönder när man klickar i, detta skall dock enligt uppgift vara helt normalt. Om dom håller en hel säsong beror nog helt på hur man åker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Liberty double helix med Marker tour f12?
Tillbaka
Topp