Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Liftar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Haffet" data-source="post: 1005417" data-attributes="member: 141715"><p>Är den "raka" sorten jag har testat och ja, det var otroligt svårt. Fick göra som mrgorgoro och ha det under armen, men som han säger ger det en enormt träningsvärk, även fast jag då tränar på gym regelbundet.</p><p></p><p>Leafy, kan lova att alla i backen är idioter isåfall, då jag blivit ganska ordentligt utskrattad ett antal gånger senaste gången jag var iväg. Testat med både 1 fot och 2, tyckte nästan 1 var svårare om jag ska vara ärlig.</p><p>Jag har haft lite hjälp av en som jag känner som jag åkt med så jag har väl fått in grunderna ganska bra då jag lärt mig väldigt snabbt då jag är så pass envis och hade lite erfarenhet ifrån skateboard. </p><p></p><p>Tar mer än gärna emot mer tips och gärna videos^^</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Haffet, post: 1005417, member: 141715"] Är den "raka" sorten jag har testat och ja, det var otroligt svårt. Fick göra som mrgorgoro och ha det under armen, men som han säger ger det en enormt träningsvärk, även fast jag då tränar på gym regelbundet. Leafy, kan lova att alla i backen är idioter isåfall, då jag blivit ganska ordentligt utskrattad ett antal gånger senaste gången jag var iväg. Testat med både 1 fot och 2, tyckte nästan 1 var svårare om jag ska vara ärlig. Jag har haft lite hjälp av en som jag känner som jag åkt med så jag har väl fått in grunderna ganska bra då jag lärt mig väldigt snabbt då jag är så pass envis och hade lite erfarenhet ifrån skateboard. Tar mer än gärna emot mer tips och gärna videos^^ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Liftar
Tillbaka
Topp