Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
[liftare] ÖSD (Åre) - Trondheim (pstereo) 14/8 ca
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 963516"><p>jag ska volontär-arbeta på festivalen </p><p>pstereo i Trondheim 17-18/8 och önskar</p><p>samåka med någon dit.</p><p></p><p>jag bor på Frösön och önskar samåka från </p><p>Östersund men kan även ta mig till Åre. </p><p>önskvärt vore att åka kring den 14/8. </p><p>toppen vore ifall du/ni också ska på den </p><p>festivalen så att jag även kan åka med tillbaka. </p><p>givetvis fås bensinpengar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 963516"] jag ska volontär-arbeta på festivalen pstereo i Trondheim 17-18/8 och önskar samåka med någon dit. jag bor på Frösön och önskar samåka från Östersund men kan även ta mig till Åre. önskvärt vore att åka kring den 14/8. toppen vore ifall du/ni också ska på den festivalen så att jag även kan åka med tillbaka. givetvis fås bensinpengar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
[liftare] ÖSD (Åre) - Trondheim (pstereo) 14/8 ca
Tillbaka
Topp