Liftkort Andorra

Danon

Ny medlem
Åker till Andorra 13-24 feb 2019. Har inte varit där innan.
Nu har vi kollat liftkort och landar på knappt 20 000 sek för två vuxna o 3 teens (12-15 ungdom)
Är bra mycket dyrare än vilken alport eller japan som vi besökt. Finns det rabatter eller deals när man kommer ner eller är det så blodigt när man passerar 6 skiddagar, vi har 10..

Tacksam för vägledning

Senast ändrad:

Annie74

Ny medlem
Hej!
Har kompisar som åker till Andorra i feb i år och de berättade att de köpt ett paket av den enda (?) arrangören/resebyrån i Sverige som säljer skidresor dit. Liftkort ingick iofs men resebyrån kanske kan hjälpa er med liftkorten? Har avtalspriser? Vet tyvärr inte namnet på byrån men man kan säkert googla rätt enkelt om de är rätt så ensamma om att sälja paket dit.

Kung-Stalle

Medlem
För många herrans år sen så var Verbier vän-ort med Andorra vill jag minnas. Köpte man liftkort i Verbier så gällde det i Andorra och vice versa. Vet inte om det blir så mycket billigare att köpa i Verbier men man kanske sparar några tusen. Men man får ju kolla att de är vän-orter fortfarande.

Stalle

endurance

Ny medlem
Danon sa:
endurance sa:
De erbjuder något de kallar skiplus+, nytt för säsongen. Du kanske redan kikat på det?

https://www.grandvalira.com/en/ski-pass-plus-andorra
Tack Endurane - jag började ladda upp passfoto o info men upplevde det extremt omständligt.. är det den vägen du rekat så tar jag den. Tack för svar?
Har själv inte provat, har varit på annat håll i år. Annars kan du, som Annie, skriver höra med Quality Travel som är en svenska researrangör till Andorra. Själv brukar jag boka genom en firma som heter Estiber men de erbjuder bara boende + liftkort, ingen resa.

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp