Hej! Vi är två grabbar som kommer ner till Chamonix den 26:e mars (påskafton) SÖKER LIFTKORT! Om ngn är intresserad av att kränga iväg sitt så maila gärna mig... lucas_per@yahoo.se. Vi är även intresserade av transfer, om ngn är sugen på att luft bilen.