Liftkort i Cham uthyres veckovis

henke_720

Ny medlem
Hello!
Var tvungen att ta lite uppehåll i min Cham-säsong så därför har jag ett säsongskort över fram till v. 13. Om du är kille så är det inga som helst problem att använda det då bilden är nästan helt svart....

Så, ska du till Chamonix i vinter får du gärna hyra mitt liftkort. Tanken är väl att hyra ut 1 vecka i taget (Lör - Fre) för 110 euro/vecka, (köpa ett nytt 7-dagars liftkort kostar 215 €/vecka)...

Vill du hyra liftkortet så ring Malin på: +33 645 373 970
1 vecka = 110 euro!!!!!

Liftkortet är Le Pass, alltså inte Unlimited, dock kostar det endast 10 euro för att åka upp med Grand monte liften och ett 7 dagars unlimited går på 265 €....

Tja!

Är sugen på att dra ner runt 10 dagar,i mitten av nästa vecka. Har du tips på nått billigt boende där dom som bor där har mer fokus på skidåkning än på öldrickande? Ring eller maila isåfall: 0706843311 Hyr gärna ditt kort om jag hittar boende.

/Fredrik

Oj, många som mailat på FR-mailen... Gör inte det för jag kollar den väldigt sällan....

Om du vill hyra liftkortet så ring direkt till Malin som är på plats nere i Chamonix och fixar med allt med liftkortet: +33 645 373 970

Om man inte vill hyra det Lör-Fre så går det såklart bra med andra datum också! Ring Malin så fixar det sig :) En dag kostar 16 euro helt enkelt, sen är det bara att säga vilka datum man behöver det....

Ha det fint i Chamonix allihopa som ska dit!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp