Liftkort Ischgl

Pim-Pim

Ny medlem
Liftkort Ischgl
Jag ska dra härifran 13 feb. nan som vill köpa mitt liftkort.. ord pris 550 euro. du far det för 250. samma pris som en vecka kostar...

Liftkort Ischgl
jagkan vara intresserad.Kommer ner till iscghl den 4 februari, men vet inte hur länge jag stannar allt beroende på om jag hittar något jobb eller något annat som håller mig kvar. Kan ju höras av när jag kommer ner.

Liftkort Ischgl
Notera bara storleken på monitorn som liftlirarna har vid exempelvis Pardatschgratbahn. Hur stor? Tja.. En 26 tum kanske... Sitter man sen två meter ifrån ser man ju rätt tydligt.

- liftkortsinnehavarens nuna kommer upp på nyss nämda lilla TV. I färg och allt.

Ischgl har sedan säsongen 2003 nämligen följt den hyffsat breda trenden och skaffat sig nytt fint SkiData-system. Inte meningen att skrämma dig från att handla billigt kort, men var medveten om saken.

(En riktig åkare låter sig naturligtvis inte hindras av detaljer av det här slaget. Ledning: Se eftertexter till PPII - Ostern Revenge)

Liftkort Ischgl
jag är medveten om risken att torska. men eftersom kvaliten pa min bild är ganska risig bedömmer jag att risken är i princip obefintlig. särskilt om man passar pa att ta pa sig goggelsarna.

Tillbaka
Topp