dansunnerheim
Medlem
Liftkort och resesällskap Revelstoke?
Hade tænkt mig att vara i Revelstoke i ca 3 veckor,undrar då om det ær någon som har ett liftkort att sælja.Skulle vart kul om någon annan oxå hade tænkt sig att åka dit.Tænkte isåfall fara i børjan av februari.
Mvh
Dan
Mvh
Dan
Senast ändrad: