Liftkort säsong VAL D!

olleolle

Ny medlem
Liftkort säsong VAL D!
Tja!
jag undrar hur intressant det är för Dig att köpa mitt säsongskort i valdisere. jag skall ner nu den 4e och stannar ungefär till mitten av februari. Skall du ner då och möjligtvis vill köpa mitt säsopngskort till ett hyggligt pris så hör av dig
mvh olle
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp