Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
OM du jobbar för berget ( intrawest ) får du gratis säsongskort men har du ett vanligt jobb i byn påverkar det ingenting. Ingen rabatt. Earlybird kan du tjäna en tusenlapp på om du köper. Typ innan november eller något.
jag sparade typ 3000 på att köpa earlybird. plus att man får massa erbjudanden o grejer under säsongen. tror de va 9e oktober som var gränsen i höstas.
Man kan visst fa rabatt om man jobbar...emil har du ingen koll! Om man jobbar i byn pa vissa stallen, bla strarbucks kan du foretaget att betala for ditt liftkort. Jag tror de betalar hela, men du maste jobba under hela tiden du vill aka.
Man kan visst fa rabatt om man jobbar...emil har du ingen koll! Om man jobbar i byn pa vissa stallen, bla strarbucks kan du foretaget att betala for ditt liftkort. Jag tror de betalar hela, men du maste jobba under hela tiden du vill aka.
ÄRE sååå? Ohh fan då får du hitta ett bra jobb helt enkelt...Tror dock inte det är många jobb som har denna grejen. Du får iaf ingen "allmän" rabatt vid köp i ett liftkorststånd bara för du jobbar i Whistler.
Just det Emil!! Timpan och Alexis hade ett sk. spirit of whistler pass. De kostar typ 1100CAD. Då måste man gå ngn slags kurs. Fråga Aleixs om ni vill veta mer om det...han heterX-Bite på FR. Kolla dina fakta nästa gång unge herr Rydell!