Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Liftkort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jocke_p" data-source="post: 613504" data-attributes="member: 91876"><p>Hur kan liftanläggningarna egentligen kräva att ett liftkort är personligt?</p><p>Om någon köpt ett kort som gäller en dag, vecka eller en sässong så bör det väl kvitta vem som använder det. Alla åk som går att åka är ju redan förbetalda!</p><p>Eller har de räknat fel och missmatchat sin budget???</p><p>Annars får de väl ställa ut det med max antal åk under en viss tid! </p><p>Typ som Telia kontant surf! En vecka, alt. XX-Mb! Betyder att om jag kollar på film så räcker det bara i fem dagar! Men jag kan kolla Aftonbladet i sju dagar!!!</p><p></p><p>Om man lånar ett kort så åker man ju inte gratis! Utan då blir man ju bjuden! Om jag köper två öl i baren på afterski´n så måste jag väl inte dricka båda själv?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jocke_p, post: 613504, member: 91876"] Hur kan liftanläggningarna egentligen kräva att ett liftkort är personligt? Om någon köpt ett kort som gäller en dag, vecka eller en sässong så bör det väl kvitta vem som använder det. Alla åk som går att åka är ju redan förbetalda! Eller har de räknat fel och missmatchat sin budget??? Annars får de väl ställa ut det med max antal åk under en viss tid! Typ som Telia kontant surf! En vecka, alt. XX-Mb! Betyder att om jag kollar på film så räcker det bara i fem dagar! Men jag kan kolla Aftonbladet i sju dagar!!! Om man lånar ett kort så åker man ju inte gratis! Utan då blir man ju bjuden! Om jag köper två öl i baren på afterski´n så måste jag väl inte dricka båda själv? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Liftkort
Tillbaka
Topp