Liftkortsrabatter vid köp av 50st 6-dagars Bad Gastein?

PeterE

Medlem
Tänkte kolla med er om ni har någon aning vad man brukar få för rabatter av liftbolaget. Har bokat upp en 50-buss till Bad Gastein och funderar på att köpa liftkort där. I Trysil har vi lyckats deala till oss 1 gratiskort per 10 st betalade men hur är det i Bad Gastein? Det är säkert skillnad på Norge och alperna men vad kan man förvänta sig?

Jättetacksam för någon hint!

varför mailar du inte bolaget som står bakom ski-gastein?

Tackar men anledningen att jag lägger in frågan här är dels för att de inte svarat trots att jag mailat dem, får väl anta utmaningen att ringa dem på min skoltyska :-).

Sen kan det ju vara en vits att se om andra fått bättre deal är vad jag får förstås!! Isåfall bra förhandlingsunderlag till ski gastein!

PeterE sa:
Tackar men anledningen att jag lägger in frågan här är dels för att de inte svarat trots att jag mailat dem, får väl anta utmaningen att ringa dem på min skoltyska :-).

Sen kan det ju vara en vits att se om andra fått bättre deal är vad jag får förstås!! Isåfall bra förhandlingsunderlag till ski gastein!
Dom lär ju kunna engelska men ni lär ju kunna få ner priset endel:cool:

I monterosa-ski (Champoluc, Gressoney och Alagna) så får man ett gratis liftkort för var 20:e person... men det bästa är att prata med dem.. finns alltid utrymme att förhandla... (om man gör det innan man kommer).. ring

Tillbaka
Topp