T thompson Guest 2004-02-03 Ligister? #1 Vad är det värsta folk kan göra i backen så de kan utses som Fjällets Ligister?
C chricke89 Medlem 2004-02-03 Ligister? #2 sno en pist maskin och skyffla bort all snö ifrån backarna???
FredrikB Ny medlem 2004-02-04 Ligister? #7 Åka blades??? Bra fantasi ni har. Det värsta som man kan gör är att pajja alla liftar så man får gå upp för backjäveln.
Åka blades??? Bra fantasi ni har. Det värsta som man kan gör är att pajja alla liftar så man får gå upp för backjäveln.
Danny_Ramone Ny medlem 2004-02-04 Ligister? #9 Det värsta man kan göra är att ploga fram och tillbaka längs hel backen. Eller plioga i hopp och hoppa av åt sidan... Typ. Got to kill them
Det värsta man kan göra är att ploga fram och tillbaka längs hel backen. Eller plioga i hopp och hoppa av åt sidan... Typ. Got to kill them
erixen Ny medlem 2004-02-04 Ligister? #10 att ploga jätteeee brett på transportan.... och man vill ha fart är det jäkligt irriterande, speciellt för brädåkare!
att ploga jätteeee brett på transportan.... och man vill ha fart är det jäkligt irriterande, speciellt för brädåkare!
R rocknroll_suicide Guest 2004-02-04 Ligister? #11 att ta för lite fart i hopp så at man måste staka sig upp för att komma över som varenda skitunge tycks roa sig med...
att ta för lite fart i hopp så at man måste staka sig upp för att komma över som varenda skitunge tycks roa sig med...
cederholm Medlem 2004-02-06 Ligister? #13 vandalisera parken. svetsa sönder rail, hugga sönder boxar och ha sönder bj:s.
Mans_Hilling Ny medlem 2004-02-06 Ligister? #15 "att ploga jätteeee brett på transportan.... " Jo, det är så svårt att åka förbi folk som plogar brett. Finns alltid utrymme.
"att ploga jätteeee brett på transportan.... " Jo, det är så svårt att åka förbi folk som plogar brett. Finns alltid utrymme.
T thompson Guest 2004-02-07 Ligister? #18 det värsta vore nog att knäcka skidor o brädor när ägarna är i värmestugan o sånt, eller göma sakerna, eller sno dem.
det värsta vore nog att knäcka skidor o brädor när ägarna är i värmestugan o sånt, eller göma sakerna, eller sno dem.
FredrikB Ny medlem 2004-02-07 Ligister? #19 Sånt är taskigt. Alltså gömma eller sno. Jag tycker att pajja liften är bäst. Räcker med att åka långt ut åt sidan som bara fan så stannar skiten.
Sånt är taskigt. Alltså gömma eller sno. Jag tycker att pajja liften är bäst. Räcker med att åka långt ut åt sidan som bara fan så stannar skiten.
V VictorWallstream Ny medlem 2004-07-19 Ligister? #20 Håller med FredrikB:s andra inlägg... ryyser av tanken:s
crilleus Ny medlem 2004-07-19 Ligister? #21 Eller när en tidningsläsande gubbe sitter i en 6 stolslift och åker upp och ner hela tiden helt själv!
Eller när en tidningsläsande gubbe sitter i en 6 stolslift och åker upp och ner hela tiden helt själv!
BarneyBear Ny medlem 2004-07-22 Ligister? #25 plogligister som pajjar pudret, helt klart. Råkade ut för allt för många sådanna förra gången jag var i alperna...
plogligister som pajjar pudret, helt klart. Råkade ut för allt för många sådanna förra gången jag var i alperna...
F Finnudin Ny medlem 2004-07-22 Ligister? #26 NiclasK: Vet inte riktigt vad den rätta benämningen är men jag skulle kalla det ett genuint "Freeride-inlägg" =) // Finnudin
NiclasK: Vet inte riktigt vad den rätta benämningen är men jag skulle kalla det ett genuint "Freeride-inlägg" =) // Finnudin
BarneyBear Ny medlem 2004-07-23 Ligister? #27 Nojlas for president :p Håller med, även om jag själv inte är någon ängel precis så blir det mycket lättare om man visar lite respekt, alla får det roligare då.
Nojlas for president :p Håller med, även om jag själv inte är någon ängel precis så blir det mycket lättare om man visar lite respekt, alla får det roligare då.
JIsraelsson Ny medlem 2004-07-24 Ligister? #30 de värsta.. klippa av "snöret" som holler liften.. de e de värsta!!!