Lila outfit,,,Nån?

Rorwin

Ny medlem
Lila outfit,,,Nån?
Nån som har lite tips på en lila outfit märkerna spelar inge roll med mycket baggy helst.
har letat som fan men hittar fan inte ett skit :( .
tacksam för alla svar ..

Lila outfit,,,Nån?
special blend har väl nå lila grejer med. Kolla på wwwbluetomato.at dom hade nån "purple haze" kampanj för ett tag sen. alltså bara lila grejer.
Sen har ju salomon en del lila grejer. Lila ställ är nog inte svårt att få tag på, det är ju lätt årets färg...

Lila outfit,,,Nån?
haha salomon gangster finns i lila som TheFibretech säger, jag har det stället, sen har burton lite lila saker vet jag, samt att special blend har hyfsat mycket lila faktiskt :)

och Salomon har fler lila saker än Gangster-stället, kolla in hemsidan www.salomonfreeski.com och du hittar nog nått där :)

Lila outfit,,,Nån?
Gå in på närmsta salomon-återförsäljare och be dom beställa hem :) Som andra redan har sagt finns Salomon gangster-stället i lila.

Lila outfit,,,Nån?
gangster suiten finns inte i lila däremot finns det nån som hetyer don jacket som är lila

Lila outfit,,,Nån?
J-Landahl sa:
gangster suiten finns inte i lila däremot finns det nån som hetyer don jacket som är lila
alltså snälla, Salomon GANGSTER stället är inte samma som Salomon GANGSTA suit, läs, jag säger ju för fan till och med att jag har Salomon Gangster stället i lila, men det finns ju tydligen inte enligt dig?

Lila outfit,,,Nån?
Rorwin sa:
Nån som har lite tips på en lila outfit märkerna spelar inge roll med mycket baggy helst.
har letat som fan men hittar fan inte ett skit :( .
tacksam för alla svar ..
Ett purple iaf...

1N.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp