Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Lilla cykelknyckar -guiden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 797449" data-attributes="member: 101593"><p>den gula var den som kändes mest för det var den första...</p><p></p><p>tror du det var den enda? </p><p>Efter några stycken så blir man less på det man använde ju ett trots allt ett jävla Granitlås som man var tvungen att släpa runt på. Trenden jag sett är att folk har skitcyklar som ingen vill stjäla och som lämpar sig bäst till kortare resor. Jag vet flera som har cyklat till pendeltåg/tunnelbana osv istället för att ta bil buss, men efter att ha fått cykeln stulen eller sönderslagen och inte kommit hem från eller till jobbet ett par gånger (och det är alltid en regnig dag, typ) så orkar de inte mer.</p><p>Huruvida något som man konsekvent stjäl förändar beteendet beror ju på om det finns alternativ, i det här fallet finns många alternativ, som dessutom tilltalar lata = många människor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 797449, member: 101593"] den gula var den som kändes mest för det var den första... tror du det var den enda? Efter några stycken så blir man less på det man använde ju ett trots allt ett jävla Granitlås som man var tvungen att släpa runt på. Trenden jag sett är att folk har skitcyklar som ingen vill stjäla och som lämpar sig bäst till kortare resor. Jag vet flera som har cyklat till pendeltåg/tunnelbana osv istället för att ta bil buss, men efter att ha fått cykeln stulen eller sönderslagen och inte kommit hem från eller till jobbet ett par gånger (och det är alltid en regnig dag, typ) så orkar de inte mer. Huruvida något som man konsekvent stjäl förändar beteendet beror ju på om det finns alternativ, i det här fallet finns många alternativ, som dessutom tilltalar lata = många människor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Lilla cykelknyckar -guiden
Tillbaka
Topp