F fakiedropdude Ny medlem 2001-08-03 lilla korset #1 vad heter det när man gör ett ironcross fast korsar skidorna bakom pjäxorna istället?? grodan???
J JohanKristofers Aktiv medlem 2001-08-04 lilla korset #2 Joo... d e ironcross som är när man gör korset bakom pjuckerna! när man gör framför äre bara cross eller X.... Det är iaf hur jag har fattat det hela! //JOhan www.jst.nu
Joo... d e ironcross som är när man gör korset bakom pjuckerna! när man gör framför äre bara cross eller X.... Det är iaf hur jag har fattat det hela! //JOhan www.jst.nu
F Flygplan1 Ny medlem 2001-08-06 lilla korset #3 Jag har sett att det kallas tail cross då man korsar skidorna bakom bindnigarna.
J JohanKristofers Aktiv medlem 2001-08-06 lilla korset #4 Aldrig! ironcross är bakom bindningarna! .-slut!
F fakiedropdude Ny medlem 2001-08-07 lilla korset #5 ironcross är framför är jag säker på, tailcross låter logiskt.
Airstyle Ny medlem 2001-08-09 lilla korset #6 Det heter KRYSSET framför bindningarna och X:ET bakom bindningarna. Sluta bråka nu.