Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
lincon loop
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cruff" data-source="post: 159413" data-attributes="member: 42573"><p>Har bestämt mig för lära mig en licoln loop men skulle vilja ha lite tips på vad jag gör för fel (är i badhuset och nöter för tillfället, men ska väl flytta det till backen sen)! Problemet är att jag överroterar snurren (inte volten) så jag landar nitto grader fel! Något tips på hur man ska hålla tillbaka rotationen? Eller har jag helt enkelt fel teknik?</p><p></p><p>Kom just på en sak till. Om man ska bygga vidare till en rodeo ska man välja göra lincon loopen åt det hållet så man får snurra åt sitt vanliga håll? Om ni förstår vad jag menar! Jag gör i så lincon loopen åt "fel" håll.. påverkar det utvecklingsmöjligheten?</p><p></p><p>tack på förhand!</p><p></p><p>p.s. tänkte lägga inte det här i "Forum hopp och åkteknik - läs innan nytt inlägg" som är klistrad så hoppas på seriösa svar... d.s</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cruff, post: 159413, member: 42573"] Har bestämt mig för lära mig en licoln loop men skulle vilja ha lite tips på vad jag gör för fel (är i badhuset och nöter för tillfället, men ska väl flytta det till backen sen)! Problemet är att jag överroterar snurren (inte volten) så jag landar nitto grader fel! Något tips på hur man ska hålla tillbaka rotationen? Eller har jag helt enkelt fel teknik? Kom just på en sak till. Om man ska bygga vidare till en rodeo ska man välja göra lincon loopen åt det hållet så man får snurra åt sitt vanliga håll? Om ni förstår vad jag menar! Jag gör i så lincon loopen åt "fel" håll.. påverkar det utvecklingsmöjligheten? tack på förhand! p.s. tänkte lägga inte det här i "Forum hopp och åkteknik - läs innan nytt inlägg" som är klistrad så hoppas på seriösa svar... d.s [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
lincon loop
Tillbaka
Topp