Lindvallen!!!

davsicum

Ny medlem
Lindvallen!!!
Någon som ska jobba i lindvallen nästa säsong??
Ska förhoppningsvis jobba där hela nästa säsong!Var uppe två veckor i år och det var riktigt kul,sköna människor,bra åkning och fint väder!

Lindvallen!!!
vad och jobba nej,nej.. gillar dock inte sälen så mycket trevligt folk.. men ää just litle hills men ändå hoppas du får jobbet ;)

Lindvallen!!!
fint väder kan ja gå me på men bra åkning i lindvallen humm hur pass nyckter var du när du var ute och åkte!?
lidvallen e juh riktigt kaSS!

Lindvallen!!!
okok så ni tycker så.....det får juh stå för er då.själv har man varit på både det ena och andra stället, typ chamonix,st anton, hela badgastein,rauris,åre,idre,hela sälen,courmayeaur mmmmmmm och faktum är att jag tycker åkningen i lindvallen är himla kul!!!!det är klart att offpisten(lössnön) inte är som nere i alperna, inte ens nästan och att det är ett familjeställe i första hand.....men åker man på rätt ställen så är åkningen väldigt kul och variiationsrik......bra pistade backar perfekta för carving,rolig skogsåkning och några goa hopp i parken....sen så kanske d blir roligare för att jag jobbar som snowboardlärare oxå men men.....ett gott ställe med bra stämning!sen är det skönt att slippa alla tyskar,långa jobbiga liftar och köer ibland oxå!

Med detta inte sagt att jag inte gillar alperna;jag älskar alperna!!!!!!Blir nog en del säsonger där med =)

Lindvallen!!!
hehe okej jobbar i idre/ramis som snowboard instruktör och kan juh inte direckt säja att lindvallen har specielt bra prepade pister skogs åkning ? hmm du måste juh skämta...
parken e juh fan inte nått att ha den häller..

Lindvallen!!!
Trevligt, funderar på lindvallen i år. Förra året blev det hammarbybacken men tänkte testa nåt nytt i år!

Lindvallen!!!
Vad är det för fel på alla här????????????
Om ni inte tycker om lindvallen så behöver ni juh inte vara med på detta inlägget!!!?!????
Ni är allt väldigt patetiska!!!

Lindvallen!!!
tandådlaen har kanske bra hopp och pipe men åkning ?
Då har ju romme mer variation och fallhöjd för fan och romme suger hårt.

Hundfjället kan vara ok åkning ibland men det är inte tandådlaen

Lindvallen!!!
Lindvallen?! Vad dom har:is o barnfamiljer Vad dom inte har:lössnö, bra park, skogsåkning, bra afterski, fallhöjd, genuitet. Vem har då många av dessa kvaliteér i sweden? Jo Kittelfjäll! Lindvallen är ju perfekt för en nybörjarfamilj men inte för nån som vill ha lite mer än gustavbackens uppåkta blåis.

Lindvallen!!!
gusten är ju ren kärlek det!hade många sköna åk där i vintras.man kan ha kul även på dom minsta kullarna.gäller bara veta hur man gör.många här inte verkar inte veta hur man gör.handlar mest om stora berg och grym utrustning som man skryter om i nått forum på nätet.kan ni inte unna dom som kan roa sig i folktäta pister med is den glädjen.men visst är det ballare att skryta om att man vart på nått stort hippt berg med en massa vitlöksdoftande baugette ätande frassar eller ett gäng feta mustasch bärande overål tyskar.aight!?

Åk och ha skoj gör det där du trivs!

peace!

Lindvallen!!!
håller med dig BygelRaggersMartin!mkt bra poäng!!!kan man åka har man kul nästan överallt !!!!det gäller att kunna behärska och njuta av allt!Och gustavbacken nypistad är bland det skönaste jag åkt!

Lindvallen!!!
riktigt tråkigt att alla är så negativa......... visst håller med om att åkningen är inte den bästa. Men du gör helt rätt, det är såååå kul o jobba där. Sammanhållningen bland personalen är grym!!! Har gjort 5 säsonger..........

Lindvallen!!!
Tack för ett positivt inlägg carolinep =) hehe!
tänkte bara säga att jag alltid tycker det är kul att åka snowboard, spelar ingen större roll vart man är nånstans....bara man får åka så!sen så är det klart att alperna är bättre än t ex lindvallen men man har fortfarande sanslöst kul när man åker i lindvallen.all åkning är rolig!det finns nämligen inget dåligt underlag bara dåliga åkare.....sen så när man väljer ställe att säsonga på så är det juh inte bara åkningen som spelar in, även om den är bland det viktigaste!

Tillbaka
Topp